Lirik Lagu Ashral Hassan - Saling Merindu

RUPA-RUPANYA inilah penyanyi lagu 'Saling Merindu' iaitu Ashral Hassan. First time aq dengar lagu nih best jugak lirik lagunya. Ingin tahu lirik lagu nyanyian Ashral Hassan. Jom lihat dibawah!

               Lirik Lagu Saling Merindu - Ashral Hassan

Lirik Lagu Ashral Hassan - Saling Merindu

Terasa seperti kau ada didepanku
Bila ku tatapi gambar wajahmu
Oh rindunya rasa sungguh tak terkata

Tertanya dihati adakah dia sama
Merasa seperti yang aku rasa
Andai ada katakanlah

Jujur aku merindukan dirimu
Walau apapun yang telah berlaku

Dikala malam tiba ku termimpi dirimu
Diwaktu pagi pula ku terbayang wajahmu
Beginikah seksanya saat engkau dan aku kini menjauh

Jujur dari hati ku merindukan dirimu
Walau kau dan aku mungkin takkan bersatu

Namun cinta padamu takkan gugur begitu
Jika kita saling menyinta dan saling merindu

Jujur aku merindukan dirimu
Walau apapun yang telah berlaku

Dikala malam tiba ku termimpi dirimu
Diwaktu pagi pula ku terbayang wajahmu
Beginikah seksanya saat engkau dan aku kini menjauh

Jujur dari hatiku merindukan dirimu
Walau kau dan aku mungkin takkan bersatu
Namun cinta padamu takkan gugur begitu
Jika kita saling menyinta dan saling merindu


              

2 comments.. read them below or add one

YanaJie YanaJie April 28, 2017
Hehe bestkan lagu ni! Yana slalu dengar jugak, siap nyanyi ulang ulang sampai org dalam rumah ni jemu dan naik angin hahaha suara katak kan :') Nak tunggu suara macam siti nurhaliza lambat lagi :') hahahha
Lokman Hakim Lokman Hakim May 02, 2017
memang best lagu nih..kami layan jugak ...haha best nyanyi dlm smule